Quantcast

Maximum PC

It is currently Thu Aug 21, 2014 4:39 am

All times are UTC - 8 hours




Post new topic Reply to topic  [ 138 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 13, 2009 11:37 pm 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
opps see below :oops:


Last edited by f104chrome on Sat Jun 13, 2009 11:41 pm, edited 1 time in total.

Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 13, 2009 11:40 pm 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
i think she wants me to win. :wink:

No she cant stop playing with her dang ipod and when she getting done downloading onto it she forgets about my little folding race :shock:

you cold always ground her till we are done with no allowance :)

Ah she works at headquarters, they would probably take me away :x


and from what i can tell. in 17 days i will have 500 exactly. thats if i dont put the 2 gtx 260's in when i get them in the mails


Ah dang you lol, i'm sending my wife over to live with you for at least 20 days :D


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 12:29 am 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
i think she wants me to win.

No she cant stop playing with her dang ipod and when she getting done downloading onto it she forgets about my little folding race

lulz :lol:

you cold always ground her till we are done with no allowance

Ah she works at headquarters, they would probably take me away

i work at HQ as well, they will just put u in a box somewhere in a desert :shock:


and from what i can tell. in 17 days i will have 500 exactly. thats if i dont put the 2 gtx 260's in when i get them in the mails


Ah dang you lol, i'm sending my wife over to live with you for at least 20 days


ill break her ipod so she would have no reason to go on my systems. and if she really wants to turn them off, she'd have to kill me first. :twisted:


Top
  Profile  
 
 Post subject: LOL
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 8:32 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
LOL i'm gonna leave this up for her to read, wish i could be here to see her face when she reads this and turns the pc off :lol: wait . . . thats not funny. . . Well good news i got a mobo and a bit of ram outta the market place here last night, now i just have to locate a video card or two :P


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 8:38 am 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
i did some mathe today. and from the looks of it, because your wife tuned off your system 2 times. it will take you 47 days to get to 1000. :cry:


Top
  Profile  
 
 Post subject: side note
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 8:47 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
Little side note to the sabotage by my wife :?

Since the race started i OC'ed the video card almost into the red (using powerstrip) and keep the AC at 70 and put a big fan in front of case(with its panel off) well after her little shut down i decided i better do just a tad more of a OC and am in the red now :shock: so i wake up and im hot as hell and sure enough i check the AC and its set for 75 :x

She just called me for lunch and i told her no more pc for 20 days for her :D

She told me oh yes there was

So i told her about the AC and not to be playing with it :D

This is war :wink:

She told me she was turning it up again



So here's what ive decided, there's a bedroom we dont use and i'm gonna get a portable AC unit to put in there put the pc in there and lock that door :twisted:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 10:03 am 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
Image



i couldnt help myself. :lol: :lol: :lol: :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject: OUCH
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 10:49 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
OUCH lol, thats gotta hurt, a face ice burn too. . . ya i cant do that to my bundle of trouble, i'm gonna figure something out tho lol


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 5:14 pm 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
i just lost my main folder. dont know whats wrong with it. it just freezes when i boot. there goes my lead. :( :evil: :? :cry:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 7:02 pm 
Team Creamsicles
Team Creamsicles
User avatar

Joined: Sun Nov 18, 2007 7:06 pm
Posts: 3702
Location: Pennsylvania
Awesome guys! Keep up the good folding (if your wives would let you :lol:)


Top
  Profile  
 
 Post subject: HUH
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 9:16 pm 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
HUH? Main folder down, guess my wife arrived ok then huh? :P


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: HUH
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 10:53 pm 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
f104chrome wrote:
HUH? Main folder down, guess my wife arrived ok then huh? :P


yah i fed her some tables scraps. now shes locked in the bathroom as punishment for barking at the neighbors.

Image
:shock: :lol: :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 14, 2009 10:54 pm 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
avanish11 wrote:
Awesome guys! Keep up the good folding (if your wives would let you :lol:)



thanx man. you silly creamsicle you. :D


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 2:02 am 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
ok im back up now. it was one of the 8800 gt's when i was tinkering in there i accidentally knocked off an smd cap. too bad it took the pad with it or it would be fixed right now. lol. gotta find the trace and jump it now. good thing i have a bunch of broken xboxes laying around. i use them for situations like this. same thing happend to my other 8800 twice. just took a cap from a xbox mobo and put it int the place of the broke one. man it is a bitch but it works. so right now im down a gpu. about 3000 ppd. :cry: you might be able to catch me. :shock: :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject: Down
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 7:58 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
Cool that you can fix it like that, what the heck were you doing that you coulda knocked something off like that, cleaning?

Ya know i did buy that other mobo, not here yet, hoping for it in a week, lol of course aint got nothing to put on it yet but i'll get something so dont count me out yet :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject: 3 days
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 8:09 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
3 days to break the 2000 place, closer i get the less i move up of course, i.m gonna be at a crawl if and when i get to 1500, you seem to still be on a steady pace tho. . . Get that card fixed and lets get going graydiggy, we got a race to win, or i do :lol:



Oh by the way she aint got her shots so be careful :wink: oh if she reads this i'm gonna get whacked in the head lol.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 10:50 am 
Million Club - 10 Plus
Million Club - 10 Plus
User avatar

Joined: Wed Apr 15, 2009 8:04 am
Posts: 1307
Location: Lost in a paper bag again...
:twisted: i guess i should say sorry now, cause if she reads this your gona get smacked down.


sorry


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 4:35 pm 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
Just thought you should know who you're messin with

Image


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 7:41 pm 
Team Member Top 10
Team Member Top 10
User avatar

Joined: Tue Jul 13, 2004 2:55 pm
Posts: 9226
Location: back on the right side of the middle of the left side YES i'm folding
you better let her turn off that machine whenever she wants. :)


Top
  Profile  
 
 Post subject: No Air
PostPosted: Mon Jun 15, 2009 9:39 pm 
Team Member Top 100
Team Member Top 100

Joined: Sat Jun 06, 2009 11:36 am
Posts: 722
Location: Folding as AIR_FORCE_KLH
Well i got home just in time, seems the air has a leak ( hope ozone is ok) and the house has warmed up so had to crank my gpu back :cry:

Hope things are going well for you over there.

By the way she's all talk she's never shot me yet :P


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 138 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

All times are UTC - 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group