Quantcast

Maximum PC

It is currently Wed Jul 30, 2014 5:50 pm

All times are UTC - 8 hours




Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Nov 13, 2006 2:58 pm 
Monkey Federation (Top 10)
Monkey Federation (Top 10)
User avatar

Joined: Thu Mar 24, 2005 4:31 am
Posts: 2022
Location: Lake Charles, Louisiana
Yeah, I sure did...because we take contests seriously around here :D


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 5:23 am 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
So according to FAH Remote, you have Hackman, Lodis, Smartcat and tc all folding for you!?!?

I thought this was a one on one not a five on one!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 7:58 am 
Northwood
Northwood
User avatar

Joined: Thu Aug 03, 2006 11:48 am
Posts: 3168
Location: Rowing on the left side.
Don't forget me! Funny Chitty. Might want to check your own systems since you've also had one hell of a ppd spike since the contest started.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 8:57 am 
Team Member Top 100
Team Member Top 100
User avatar

Joined: Mon Apr 17, 2006 9:59 am
Posts: 280
Location: me: Where have you been all my life <br> her: hiding from you
Chitty wrote:
So according to FAH Remote, you have Hackman, Lodis, Smartcat and tc all folding for you!?!?

I thought this was a one on one not a five on one!


Don't throw stones man, contest starts you == around 4k ppd, and suddenly (with a downward trend in team points) you jump to 6k ppd? you my friend are also being pushed. Seeing this grave injustice, we (those of us who converse in IRC) decided to push KF as well. So if the person/persons who are pushing you back off, we will also.

There are those Mystery Folders around here, who like to aide in these contests, but seeing as how it was supposed to be 1 on 1, and a 2k ppd jump (at least 10 cores) is a bit inexplicable.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 8:59 am 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
There's no mystery on my part...Those are all of my own borgs, I have my customers permission to add them to my little farm. At least I can add to our team total instead of just redirecting! :P

You all better throw in everything you've got because I'm finding more to borg! :twisted:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 9:45 am 
Folding for Elena
Folding for Elena
User avatar

Joined: Sat Jan 29, 2005 11:18 pm
Posts: 8537
Location: Lookin' at you from outside the cage
Chitty wrote:
There's no mystery on my part...Those are all of my own borgs, I have my customers permission to add them to my little farm. At least I can add to our team total instead of just redirecting! :P

You all better throw in everything you've got because I'm finding more to borg! :twisted:


Hey i just spent $2k in new puters dood...... :P

so not redirected..... i also believe tc has borged some new ones as well and also dc...... so we're all contributing to mpc bro.... :lol:

We should do more of these contests..... I'll be broke and we'll get to 500k ppd in no time....... :wink:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 9:54 am 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
So how many of you am I actually against...the funny thing is that KF's not pulling ahead very fast even with all of you helping him! :lol:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 10:03 am 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Sun May 22, 2005 8:28 am
Posts: 3673
Location: The Blue Nowhere
Thats cuz what you see is what there is. Not much in the way of assistance; he needs to get his NewEgg here and fast.



On a side note: I have added 6 more cores to the project but only transferred 2 over to KF. that is a win-win for the team.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 10:15 am 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
Yeah, a cheap win but it is a win...


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 10:17 am 
Monkey Federation (Top 10)
Monkey Federation (Top 10)
User avatar

Joined: Thu Mar 24, 2005 4:31 am
Posts: 2022
Location: Lake Charles, Louisiana
I'm receiving help? I adamantly and vehemontly deny all such vile accusations. Those computers on fahremote must have been a typo....I'm not a very good speller sometimes. As soon as I get my very high visa bill paid off due to recent node purchases I'll be sure to invest in some hooked on phonics or something. I always say that an investment in education is the best investment! :lol:

BTW, way to borg new computers like that.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 11:28 am 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:22 pm
Posts: 27367
Location: In a cage, dumbass.
Chitty wrote:
Yeah, a cheap win but it is a win...


I don't see you complaining about be giving P_C a hand. lol


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 11:30 am 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
Spider Monkey wrote:
Chitty wrote:
Yeah, a cheap win but it is a win...


I don't see you complaining about be giving P_C a hand. lol


lol...you didn't throw down the challenge ;)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 11:51 am 
Folding for Elena
Folding for Elena
User avatar

Joined: Sat Jan 29, 2005 11:18 pm
Posts: 8537
Location: Lookin' at you from outside the cage
Well now y'all just done gone and pissed me off I just got off the phone and ordered a whole new puter with a x2 4400 + and will pick it up at 7pm today..... ya bunch of fuckers now i won't be able to party this weekend.....lmao


WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 11:55 am 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:22 pm
Posts: 27367
Location: In a cage, dumbass.
And you're blaming that on us? lol


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:08 pm 
Northwood
Northwood
User avatar

Joined: Thu Aug 03, 2006 11:48 am
Posts: 3168
Location: Rowing on the left side.
Wow he hasn't even lost yet and he's already bitching! That's gotta' be some kind of record in itself. :lol:


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:19 pm 
Team Creamsicles
Team Creamsicles

Joined: Mon Apr 17, 2006 5:28 pm
Posts: 312
Location: Illinois
Who's planning to lose?


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:28 pm 
Northwood
Northwood
User avatar

Joined: Thu Aug 03, 2006 11:48 am
Posts: 3168
Location: Rowing on the left side.
Chitty wrote:
Who's planning to lose?


We planned it for you! No charge. :P


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:29 pm 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Sun May 22, 2005 8:28 am
Posts: 3673
Location: The Blue Nowhere
staypuff wrote:
Well now y'all just done gone and pissed me off I just got off the phone and ordered a whole new puter with a x2 4400 + and will pick it up at 7pm today..... ya bunch of fuckers now i won't be able to party this weekend.....lmao


WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!


do0d, teh beer is free. your partying should not be hampered by lack of fundage. If it is maybe see if the ladies are interested in paying a man-whore. I mean, there are worse ways to make money. ;)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 12:41 pm 
Folding for Elena
Folding for Elena
User avatar

Joined: Sat Jan 29, 2005 11:18 pm
Posts: 8537
Location: Lookin' at you from outside the cage
ROFLMFAO.....

You all know what i mean...... I was meaning to build a decent media/gaming machine and this just sped the process up..... If this is still going on come payday who knows what the hell i'm gonna buy then..... :wink:

Yes nothing will impede my partying this weekend as i gots tickets to grey cup which is our equivalent to superbowl....... $280 tickets for free....
Fun thing is the girls are free too......

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 5:11 pm 
Million Club - 5 Plus*
Million Club - 5 Plus*
User avatar

Joined: Sun Sep 12, 2004 6:37 pm
Posts: 4745
Location: In the monkey's litterbox
Chitty wrote:
So according to FAH Remote, you have Hackman, Lodis, Smartcat and tc all folding for you!?!?



DAMN IT!!! How in hell did I do that? I had to be way out of it, must have been dreaming of this week's catch. Unfortunately, I won't have access to that box for at least another week...


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 91 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

All times are UTC - 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group