Quantcast

Maximum PC

It is currently Thu Apr 17, 2014 7:53 pm

All times are UTC - 8 hours




Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 
Author Message
 Post subject: New Forum
PostPosted: Fri Jun 25, 2004 1:55 pm 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:22 pm
Posts: 27346
Location: In a cage, dumbass.
Sweet! Everything got wiped out again!

The Ground Hog Day stuff is getting fun!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 25, 2004 8:21 pm 
BANNED
BANNED
User avatar

Joined: Fri Jun 25, 2004 3:28 pm
Posts: 79
Location: In the land of submarines
w3rd ^


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 25, 2004 8:28 pm 
Team Member Top 50
Team Member Top 50
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 11:14 pm
Posts: 2108
Location: I'm Not sure
i agree!!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 26, 2004 6:16 am 
Thoroughbred
Thoroughbred
User avatar

Joined: Fri Jun 25, 2004 9:06 pm
Posts: 1508
Location: Mother/Daughterboard Orgy
Hopefully, the 56,863rd time's the charm!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 26, 2004 6:28 am 
Forum's 3dfx Zealot
Forum's 3dfx Zealot

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:21 pm
Posts: 251
Location: Florida
Dont say I have not warn you all about high traffic forums and php maintance needs like I have during ground hogs days.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 26, 2004 8:44 am 
Bitchin' Fast 3D Z8000
Bitchin' Fast 3D Z8000
User avatar

Joined: Wed Jun 16, 2004 5:24 pm
Posts: 4329
Location: Aggieland, TX
Jawa78 wrote:
Dont say I have not warn you all about high traffic forums and php maintance needs like I have during ground hogs days.


Ive seen plenty of xBB forums getting more traffic than this work fine.

It's PEBCAK


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: New Forum
PostPosted: Sat Jun 26, 2004 11:37 am 
Willamette
Willamette
User avatar

Joined: Fri Jun 25, 2004 3:34 pm
Posts: 1182
Location: So Cal
Spider Monkey wrote:
Sweet! Everything got wiped out again!

The Ground Hog Day stuff is getting fun!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




im having the time of my life....

....


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jun 26, 2004 1:03 pm 
Forum's 3dfx Zealot
Forum's 3dfx Zealot

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:21 pm
Posts: 251
Location: Florida
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 28, 2004 7:23 am 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:22 pm
Posts: 27346
Location: In a cage, dumbass.
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.


LMFAO!

So like ummmm, I was like over at Delphi and stuff this morning.... And I like totally forgot how to like use it and stuff all ready. LMAO!


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 28, 2004 11:32 am 
Willamette
Willamette
User avatar

Joined: Fri Jun 25, 2004 3:33 pm
Posts: 1294
Location: Georgia Tech
Spider Monkey wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.


LMFAO!

So like ummmm, I was like over at Delphi and stuff this morning.... And I like totally forgot how to like use it and stuff all ready. LMAO!


hahaha

I kinda don't like this sorta stuff because I liked knowing when people were where and when and sheez


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Jun 28, 2004 12:08 pm 
Monkey Federation (Top 10)*
Monkey Federation (Top 10)*
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:22 pm
Posts: 27346
Location: In a cage, dumbass.
ShiftyEyedGoat wrote:
Spider Monkey wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.


LMFAO!

So like ummmm, I was like over at Delphi and stuff this morning.... And I like totally forgot how to like use it and stuff all ready. LMAO!


hahaha

I kinda don't like this sorta stuff because I liked knowing when people were where and when and sheez


Yea it is a lot more weird over here adn stuff. Just wait till all 2000 people come over. LOL


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 29, 2004 5:15 pm 
Bitchin' Fast 3D Z8000
Bitchin' Fast 3D Z8000
User avatar

Joined: Wed Jun 16, 2004 5:24 pm
Posts: 4329
Location: Aggieland, TX
ShiftyEyedGoat wrote:
Spider Monkey wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.


LMFAO!

So like ummmm, I was like over at Delphi and stuff this morning.... And I like totally forgot how to like use it and stuff all ready. LMAO!


hahaha

I kinda don't like this sorta stuff because I liked knowing when people were where and when and sheez


At least you can read virtually all of the conversation in one quote ;)


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jun 29, 2004 11:34 pm 
Team Member
Team Member
User avatar

Joined: Mon Jun 28, 2004 12:56 am
Posts: 1076
Location: Powder Springs, GA
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.

Mine ran fine for over a year, then the server got hacked and i unfortunately didnt have a backup and found out that the company i was hosted with didnt keep a backup of the MySQL database, so i just had to start anew. just got everything back up and running again late last nite/early this morning. :(


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 30, 2004 6:18 am 
Forum's 3dfx Zealot
Forum's 3dfx Zealot

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:21 pm
Posts: 251
Location: Florida
XHAOS wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.

Mine ran fine for over a year, then the server got hacked and i unfortunately didnt have a backup and found out that the company i was hosted with didnt keep a backup of the MySQL database, so i just had to start anew. just got everything back up and running again late last nite/early this morning. :(



See he just proved my point.


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jun 30, 2004 6:46 am 
Bitchin' Fast 3D Z8000
Bitchin' Fast 3D Z8000
User avatar

Joined: Wed Jun 16, 2004 5:24 pm
Posts: 4329
Location: Aggieland, TX
Jawa78 wrote:
XHAOS wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.

Mine ran fine for over a year, then the server got hacked and i unfortunately didnt have a backup and found out that the company i was hosted with didnt keep a backup of the MySQL database, so i just had to start anew. just got everything back up and running again late last nite/early this morning. :(



See he just proved my point.


yeah he did..


Top
  Profile  
 
 Post subject: Re: New Forum
PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:35 pm 
BANNED
BANNED
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:47 pm
Posts: 67
Spider Monkey wrote:
Sweet! Everything got wiped out again!

The Ground Hog Day stuff is getting fun!

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


wow


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 02, 2004 1:36 pm 
BANNED
BANNED
User avatar

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:47 pm
Posts: 67
SomeGuy wrote:
Jawa78 wrote:
XHAOS wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.

Mine ran fine for over a year, then the server got hacked and i unfortunately didnt have a backup and found out that the company i was hosted with didnt keep a backup of the MySQL database, so i just had to start anew. just got everything back up and running again late last nite/early this morning. :(



See he just proved my point.


yeah he did..


wow


Top
  Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jul 02, 2004 8:30 pm 
Forum's 3dfx Zealot
Forum's 3dfx Zealot

Joined: Thu Jun 24, 2004 1:21 pm
Posts: 251
Location: Florida
Frankenchrist wrote:
SomeGuy wrote:
Jawa78 wrote:
XHAOS wrote:
Jawa78 wrote:
I am just getting dizzy from the whole ordeal.... I seen noobs keep phpbb running longer than these idoits.

Mine ran fine for over a year, then the server got hacked and i unfortunately didnt have a backup and found out that the company i was hosted with didnt keep a backup of the MySQL database, so i just had to start anew. just got everything back up and running again late last nite/early this morning. :(



See he just proved my point.


yeah he did..


wow



You like saying WOW alot dont you. Better watch out the DEA is on the war path.


Top
  Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 18 posts ] 

All times are UTC - 8 hours


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group