Rapidshare Hopes to Frustrate Users into Purchasing Legit Content

10

Comments

+ Add a Comment
avatar

gandalf

 

The easiest way is by making money through this surveys is very fast and you can get money to buy a rapid share account. You cannot redeem cash but you can buy the account, I did that, try it. Hope it helps.

 

http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=rapidmoney

avatar

Khaled

there is no legal alternative for a lot ....

 

avatar

smashingpumpin

Idc about other files/media, just leave my pron alone!!! lol

________________________________________

he's pwning with a trackpad? oh really? oh reheheheeally?

avatar

Sovereign

These "redirections" are no more frustrating to the average pirate than a dead RS link.  Not gonna accomplish squat.  There are always other links.

avatar

Fugazi

rapidshare should stand behind their customers otherwise their customer base is going to transfer to another hosting site like megaupload. they are in germany, so i thought they were somewhat protected since they arent not in the usa. the american entertainment industry is pushing them around when RS should stand their ground and say "we monitor content to the best of our ability, sorry if some illegal stuff ends up on our servers GOOD DAY."

-Andy

avatar

Jox

and if his several attempts to ’steal’ this DVD have just brought him to
an online-store, he may finally be frustrated and willing to purchase a
licensed version of this movie

 

Yeah, cuz the problem is that people just don't know where to buy a legit copy. I'm sure this will work out great.

-Jox

avatar

Fugazi

-Andy

avatar

cigar3tte

That's some serious bullshit.  I was unable to download legit contents like the ROM's and SPL's for my Android phone. 

"Ass so fat that you can see it from the front" -- Mos Def

avatar

kevaskous

No just frustrated enough not to goto their site anymore.

avatar

aviaggio

Yup. If they wanted to buy it they would. I don't see how this is going to result in anything except a large expense on rapidshare's part to set up a service no one will ever use.

I mean seriously, I can't stand the site and cringe every time I have to go there for something legal. There are much better ways to obtain illegal content. 

Log in to MaximumPC directly or log in using Facebook

Forgot your username or password?
Click here for help.

Login with Facebook
Log in using Facebook to share comments and articles easily with your Facebook feed.